Kayseri İl 3.’lüğü Fentek’in! 13 Mayıs 2026, 14:17
Fentek Koleji lise öğrencilerimiz, T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Gençler Arası Kültür ve Sanat Yarışmaları – Tiyatro Yarışması Kayseri İl Finalinde sergiledikleri başarılı performansla 3.’lük derecesi elde etti
Sanatın gücünü sahneye taşıyan, özgüvenleri ve emekleriyle bizleri gururlandıran öğrencilerimizi ve kıymetli öğretmenlerimizi tebrik ediyoruz.
Nice başarı dolu sahnelere!
#fentekkoleji #eğitimeiyigelecek #atölyeakademi #sanat #tiyatro
DIĞER HABERLER
-
Vizyon Buluşmaları | 21.Yüzyılda Öğretmen Olmak
13 Mayıs 2026, 17:12 -
LGS Prova Sınavımız Gerçekleşti!
13 Mayıs 2026, 16:45 -
Eskiyi Değerlendir, Yeniyi Tasarla
13 Mayıs 2026, 16:43 -
IR Kumandalı İnteraktif Periyodik Tablo
13 Mayıs 2026, 16:40 -
Okulumuzu Bir de Onlardan Dinleyin! (Part 2)
13 Mayıs 2026, 16:37 -
Yazar Buluşması
13 Mayıs 2026, 16:34 -
Gelin Bi’ Konuşalım: Arkadaş Seçimi – Başarı ve Mutluluğun Anahtarı
13 Mayıs 2026, 16:28 -
Fen ve Türkçe’nin Buluştuğu Keyifli Bir Öğrenme Deneyimi
13 Mayıs 2026, 16:06 -
Küçük Ellerden Büyük Sevgiler
13 Mayıs 2026, 14:29 -
Gelin Bi’ Konuşalım: Koş, Oyna, Büyü! – Oyunların Gücü | Öğrenci Sunumu
13 Mayıs 2026, 14:24

